En lördag i påsk 2013..

Oj va tiden går...
Redan påsk & snart 1 april! Herregud.
Det betyder även att liten snart blir hela 1 år, när hände det? Vart tog det året vägen? Nej, det går för fort nu.

Man får så mkt gjort när man vaknar vid 5.30 och mkt är just vad vi hunnit med.

Idag har vi varit ute i solen hela fm, så skönt! Plaskat i vattenpölar, Saga har provsuttit alla säten i min bil. Vi har "kört" bilen och vi har solat lite. Så skönt, vi han även med att baka en rulltårta innan vi traska ut. Gott.

Lunch. Stortstädat & eftersom det är så himla kul att skura så har jag gjort det två gånger, då busan rusar in med dom lerigaste skorna jag nånsin skådat. Hm. Ja, sånt händer. Tvätten rullar på & mannen byter däck på bilarna. Härligt. Nu är det vår, typ!

Lucas har kommit in i en jag pratar hur mkt jag vill period & gärna högt också. Rena grekiskan för mig men bäst att hålla med när han börjar babbla på, hihi gulligt är det & han har sååå mkt att berätta för oss. Spännande är det.

Snart får vi lite mysbesök men innan det ska jag dejta duschen!

Ha en fin lördag allihopa.
Glad påsk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback