Måndagens..

En mysig dag!

Promenad på ca 3 km, vi skulle kolla på kossorna och Saga va så glad, när vi kommer fram är dom inte där.. Besviken liten, det va trist. Jämna ut sig när hon fick gunga istället.

Storhandlat o pysslat innan jobbet.
& på jobbet vart det en lugn kväll, skönt.

Köpte med mig gott hem och vi hade lite firande ikväll för min fina man. Han fyller ju år imorn, älskade du ❤ Grattis!!! Så nu är jag så himla mätt och trött så sängen kommer få sällskap rätt snart.

Imorn är det jobb igen, som resten av veckan.. Och idag fick jag även fler pass bokade, så midsommarhelgen ska det jobbas. Första midsommar som jag inte firar med mamma & pappa och familjen, känns konstigt men det kan jag ta! Hade känts tusen ggr värre om det var julafton, fy. Kan gärna jobba jämt & alltid, bara jag får va ledig på julafton!

Ja, sängen va det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback