Idag..

Äntligen får jag dö en stund i soffan!
En härlig dag i goda vänners sällskap.

Vi har idag firat min fina, bästa vän, min man, min fina bästa Fredrik. Han fyller på tisdag så vi tog fika idag med familj och vänner. Så mysigt och så mätt. Kan typ rulla fram. Kakbuffé med kaffe, prat, skratt och fina presenter, tack!! Vi är verkligen så glada o lyckligt lottade som har så fina och underbara människor omkring oss. Ni är bäst ❤

Igår var det jobbdag! Hela hela dagen, från 8-21 var jag på plats, måste jag ens säga att jag var totalt slut när jag kom hem? Sjukt trött & ont i fötterna.. Tur hade jag som hade rast mitt i vigseln, så himla himla fint!!! Tårögd & rörd.
Nästa 8-21 kör jag redan på till helgen igen men då både lördag & söndag, hur trött kommer jag inte va på söndagkväll??? Hua hua, tur att jag trivs så bra!

Annars i veckan är det jobb, jobb och lite mer jobb som gäller.. Är ledig onsdag och då drar vi till Västerås, shoppa loss lite kläder, typ.

Så tack till er alla som kom idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback