En ny lördag..

Nu är all feber borta.

Lite snuva kvar på dom små annars är vi friska & krya, skönt! Hoppas det håller i sig nu bara. En tusslig natt och en liten pigg lilleman 20 i 05. Lagom mysigt. Så här sitter jag, mer död än levande eller i alla fall mer trött än pigg och barnen röjjer runt som aldrig förr....

*gäsp*

Idag ska vi på dop/bröllop och jag hoppas solen skiner på det fina brudparet idag, än så länge verkar det lovande. ❤

Annars då.
Ja, sista jobbdagen i onsdags innan sommarviket börjar, det känns väldigt bra & skönt, lite ledigt nu innan det drar igång på riktigt. Ska bli kul och jag ser fram emot en bra jobbsommar.

Härligt.
I veckan som kommer har vi inga direkta planer, vi ska iväg med mina föräldrar nånstans men har inte riktigt bestämt oss för vart det bär av.. Tips mottages gärna :)

Nej, få fart på denna dag då.

❤ Puss på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback