En kanondag..

En tidig morgon men vad gör det?

In till stan vart det idag, Lucas skulle på sitt första tandläkarbesök, är ju bara info första gången men det gick bra det med. När vi ändå va där så fick Sagabus välja en ny tandborste, hon valde länge, det vart en gul med tiger på hon är mer än nöjd och idag gick det faktiskt väldigt bra att borsta. Sötskrot.

Kollade på studenterna, jag ryser lite. Tänkt att det va 5 år sen, shit va tiden går, 5 år, galet. Kommer aldrig någonsin glömma den dagen. En av dom bästa. Sjukt stolt över mig själv. Inte dom bästa betygen men jag fick dom iaf o jag klarade det! Fyfan va jag är bra!

Sen åkte vi hem för bus och lek ute, njuter av sommaren, solen, värmen och vårt ställe. Underbart. Livet är bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback