Måndag..

Tänkte att det skulle va skönt med sovmorgon imorse, drog täcket över huvet, vända mig om och somnade!! Mannen gick upp med små skrotarna.

Men icke, telefon ringde högt & länge, innan jag fattade att det var på riktigt och inte i drömmen, "Hallå" fick jag fram och vaknade till. Det var jobbet som ringde. Kl var 6.46.... Trööööööött. Dom ville att jag skulle komma in och jobba. Sagt & gjort. 7.32 var jag på plats.

Det blir mycket jobb framöver.
Är inte ledig förens den 2 februari men det blir klirr i kassan o just nu trivs jag massor och mest på jobbet så inte mig emot då. Har även fått ett nytt jobb. Ska dit imorn och skriva papper, prata, få schema mm! Ska bli så spännande. Det kommer bli bra. Där får jag schema o är garanterad timmar. Härligt.

❤ Puss. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback