Helvetäääää..

Varför varför varför??????
Kommer vi inte få svar på nu dock.

En riktig skitdag.
Försover mig lite halvt, springer till bilen, den vill inte alls. Nehe, springer hem, byter bil och sen iväg. Stressad, glömt matlådan, äsch, vem behöver mat? En kul dag på jobbet, tur det! Iväg på möte, stressad och tankarna på annat håll. Gasar på, blir stoppad. Det enda jag hinner tänka är, nu ryker kortet..

Blåsa, lämna körkort. Nervös. Sen.
BÖTER. Pusta ut, huvudvärk. Mer sen.
Glad, tur i oturen. Fattig.

Sämsta skitmånaden.
Dubbla hyror för flytt.
Böter. (Hög böter)
Min pizzaräjser är paj. Sämst. Dyrt! Suck.

Inte nog med det?
Neeeehääää.
En liten mysig UVI på det. Underbart.

Jag älskar mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback