Första natten..

Natten till idag så sov Saga i sitt rum.
I sitt egna lilla krypin och det gick så bra, bättre än jag trodde. Tror nog att jag var mest nervös. Jag hade svårt att sova och låg mest och lyssnade på hennes små fina, djupa, rytmiska andetag, hennes tunga andning och bök i sömnen. Ja, vi har rummen precis väg i väg så jag hör henne bra!!

Min stora lilla flicka.
Hon vaknade under natten och skrek på mig, när jag ville ta med henne in till oss så strejkade hon och somnade gott om. Ville nog mest ha lite koll vart vi var.

Så nu hoppas vi att kommande nätter går lika bra! Men va tomt det känns, lite konstigt må jag säga men hon älskar ju sitt nya, egna rum.

Nu fattas bara en säng.
Det blir ett Ikea-besök imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback