FLYTTA..!!!!!!!

Wiihiieeee :)

Efter en hel vecka full med jobb är det dags.

Äntligen, som vi har väntat & jag är glad, spänd, förväntansfull, pirrig, nervös(?) och har en bra känsla i magen. Ska bli så himla skönt att slippa den här trånga, jobbiga lägenheten. Men kommer ändå sakna att bara ha allt runt hörnet. Dit vi flyttar måste vi ha bilen till allt vi ska göra. Men äsch, det spelar ingen roll och det kommer bli så himla bra!! Det vet jag att det blir.

Våra familjer hjälper till & bror min kommer med lastbil, vädret verkar vara med oss (?) hoppas jag verkligen. Det kommer bli bra oavsett. Så nu har vi vårt liv i kartonger, påsar o säckar. Blir tokig, slår i tårna i allt, trångt och man hittar ingenting. Vi har, som det känns, packat massor och vi som trodde att det skulle gå fort, för vi har ju inte så mkt saker.. Men det hade vi visst & då har vi ändå rensat, kastat och skänkt en hel del.. Vi packar ner & 5 min senare så står Saga och packar upp.

Lovely. ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback