Ett paket på vift..

En lugn och skön dag.

Tyvärr var vi tvungna att bege oss ut i detta oväder! Fy va jobbigt det var att köra, ser knappt vart vägen går eller hur långt ut man kan köra, läskigt! Vägarna ut till oss nu är inga mysiga vägar i detta väder, att planera och va ute i god tid är ett måste såna här dagar!!!

Imorn är det lite som ska göras.
Ska på "möte", vi ska uträtta ärenden och sen en sväng till V-ås om vädret är med oss, vilket jag hoppas på.

Pratade även med våran hyresvärd idag och jaaaa!!! Vi får allt material till att tapetsera om, hur kanon va inte det då. Vi hade kört ändå men nu vart vi mer än glada, så snart här framöver så tar vi en dag med tapet-koll. Vi får allt från Ackes, man vill ju gärna fixa allt redan i helgen men nej, åh, otåliga jag.

Vet på ett ungefär vad jag/vi är ute efter. Kommer bli så bra när det är klart, känns så jobbigt att innan det är klart så kan man liksom inte komma till rätta eller boa in sig på riktigt. Vill inte börja sätta upp massa tavlor mm innan den nya tapeten är uppe liksom. Känns sådär men men, den som väntar på nå gott!? Så det blir nytt i vårt rum och i vardagsrummet, till & börja med. Även taket får sig en make-over. (Målas)

Och en till sak så här innan läggdags.
Blir så besviken. Beställde ett stort paket från HM med massor med snygga kläder, bl.a. 3 par jeans, har inte haft jeans på..? Jag vet inge hur länge, så nu skulle jag äntligen unna mig tänkte jag. Sagt och gjort. Klickade hem lite olika saker, byxor, koftor, barnkläder o lite annat..

Väntar och väntar. Inget kommer.

Frågar deras kundservice vad som händer och får till svar att jag bör lägga om ordern då den typ försvunnit. Alltså, paketet har kommit bort, inte lämnat lagret.. VAFAN!!!!!! Till saken hör att varorna var på rea och finns nu inte kvar. Så grymt besviken och irriterad. Varför ska detta hända liksom? Suck.
Så nej, ingen ny order kan läggas.

Kommer ihåg att detta hände förut en gång, typ 100 år sen, inget kom, paketet var borta och sen typ 6,7 veckor senare får jag en mystisk avi i brevlådan..
Då hade mitt lilla paket kommit. Så håller väl tummarna ändå att samma sak händer nu. Vart tog liksom paketet vägen denna gång då? Jaja, det brukar ju funka i vanliga fall, men besviken är jag ändå och svaret var lite luddigt ändå som jag fick, det kunde ha kommit bort, det visste hon inte, det kunde ju komma till rätta.. Hm, mer än så fick jag inte! Spännande, vi håller tummarna.

Puss ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback