En väldigt lång dag..

En sån dag!

Städa städa varje fredag och så varje jul, det tycker jag är kul (inte).. Men det har vi i alla fall gjort idag, hela jäkla dagen. Från 10 till 17. Jag är så jäkla slut i hela kroppen. Ont ont ont!!

Städa vadå?
Jooo lägenheten..

Förra flytten så fick vi flyttstäd och nästa gång vi flyttar så kommer vi anlita dom igen, för fyfan säger jag bara!!! Aldrig mer. Vi trodde ändå att under dessa timmar komma längre men nej. Skrubba, skura, damma, torka. Fy och då är vi bara klara med köket och alla fönster. Phju. Men imorn kör vi igen och då blir vi klara, hoppas jag! Då är det endast badrum som är jobbigt kvar och det kommer nog ta tid, annars är det ganska "lätt" städ i övrigt. Ser inte fram emot att åka tillbaka, fy så jobbigt det är men men, bara bita ihop och städa klart.

Puss på er ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback