En ovanlig helg..

Det var länge sen jag jobbade helg.
Känns mest konstigt, tycker det känns som vardag hela tiden.. Tills mannen min påminner mig om att det faktiskt är helg. Hmpf. Jaja.

Jobb jobb och lite mer jobb.
11 dagar i rad. Hela nästa vecka är full.
Jag är redan trött, trött, trött! Så i helgen som kommer, då jäklar, då ska jag unna mig sömn, bubbelbad och mini-spa!

Går mellan två jobb just nu, känns sådär men vad gör man? Letar fortfarande jobb, söker, ringer och blir irriterad. Vad vill jag göra? Vad vill jag jobba med? Jag vet inte.. Svårt. Det ena jobbet trivs jag så himla bra med, kul att gå dit, en bra magkänsla. Andra jobbet, nja, dålig magkänslan. Inte kul, känns faktiskt väldigt tungt och jobbigt.

"Nånstans måste man börja"
Får jag mest höra. Visst men det här är löjligt, det här vill jag inte. Nej fy.

Iväg på jobb då.

Puss ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback