Aldrig mer..

Klumpen i magen bara växer.

Jag mår illa, jag vill inte.
Vill inte känna såhär, vill känna mig taggad o peppad, inte besviken och less. Jag vill känna glädje o att ha kul men det känns väldigt långt bort just nu. Inte vara "hon" utan jag vill känna mig som en i gänget. Men nej.

Hur ska jag göra?
Vad ska jag göra?
Fan så svårt det är med alla beslut.
Beslut som påverkar alla, speciellt mig.

Sist jag kände såhär så vart jag sjukskriven istället, jag gick hemma i 1.5 månad, orkeslös, trött, tömd, ledsen. Jag vill inte, aldrig, hamna där igen.

Tårarna rullar ner för kinden.
Ögonen svider och tankarna bråkar.

Ångest.
Klump i magen.
Tjock i halsen.
Tung i kroppen.
Tårar.
Besvikelse.


Kommentarer
Lynn

<3

2013-02-01 @ 09:04:12 | http://wisewords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback