Osammanhängande svammel..

Sicken vecka!

Vart ska jag börja? Hade en stor klump i magen när jag kom till jobbet i början av veckan. Många tankar och funderingar men det löste sig väldigt bra till slut. Det trodde jag aldrig, att de skulle gå så lätt.

Igår dammade jag av mina träningskläderna, så skönt och det var faktiskt riktigt härligt & köra igen. Nu ska jag hålla i detta & komma igång!!

Annars rullar det på helt ok.
Dagarna går ganska så fort, jag jobbar mest känns det som och gör jag inte de så är jag, trist nog, alltid trött.. Får hoppas tröttheten försvinner med sista snön, för det här är inte kul.

I helgen blir det marknad.
Bästa mamma, pappa & mormor kommer hit och vi ska grilla, hoppas vädret är med oss. En kanonmysig helg på alla vis.

Förra helgen var även den en fullträff, bestämd tjejkväll med bästa E i fredags, jobbade, kom hem, böt om & iväg till stan igen. Myskväll. & gissa om jag vart glad när mina två bästa tjejor hade ordnat lite överraskning! Åh så underbara vänner jag har, där satt även fina P. Mat, mys & massa gott, prat, skratt och en helt fantastisk kväll med dom jag älskar mest. Jag blir rörd och varm i hela kroppen när jag tänker på det, så himla fint gjort. Ni är bäst ❤ en riktigt bra må-bra-fylla-på-energi-kväll. Underbara vänner, dom håller jag hårt.

Idag fick jag även en stor, fin blomma utav en av mina kunder, så himla mysigt och jag vart så glad så glad. Nästan rörd. Det behövs inte mkt för att man ska bli just glad. Åh, så himla fint. Man behöver sånt ibland, lite uppskattning!

En lång men bra & härlig vecka!

❤ Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback