Sämst..

Det som räknas är att jag har min familj.
Det som betyder nått är dom!
Hur skulle jag kunna leva utan dom?
Vad skulle jag leva för?
Nej, just det.

Min familj betyder allt!

Jag är så otroligt glad över att min man har ett bra, fast jobb, inga kvällar eller helger, bra tider. Jag är så otroligt glad över att jag kan vara hemma med våra små, att det funkar, att vi har råd. Jag är så otroligt tacksam & glad över att ha mina små hemma, så snälla ni, sluta tjata om frågan "när ska Saga in på dagis då?" men hallå, hon ska vara hemma så länge som vi bara kan, så länge som Lucas är hemma. Hon får träffa andra barn genom vänner & öppna fsk! Ska inte ens behöva försvara mig om det men folk har så mkt åsikter.

Ja idag är jag lite irriterad på allt.
Vädret, människors kommentarer om allt, febern som kommit & tatt över & fan och hans moster..

Så förbannat less på fasaden som alla ska ha utåt men sen är det ingen jävel som bryr sig eller förstår! Nej, idag är ingen bra dag på det planet, jag är riktigt besviken på hur vissa människor beter sig, hur vissa människor är!!

Allt är inte som det verkar.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback