Så jävla bäst..!!

Herrjävlar va glad jag är!!!!

Vi började ju som sagt med LCHF den 9 juli-12. Sen dess har det varit både svårt, lätt, jobbigt, tungt och allt det där som ingår i ek viktnedgång.. Det har varit en kamp mot både vikt, mat och godis!! Jobbigt.

Det värsta har inte varit maten eller motionen, nu är det kul att motionera, jag måste göra det för att må bra, för att kroppen ska fungera. Ja, det svåraste har varit godis & fikabröd, är inte så jättemkt för fikabröd annars men oj, sista tiden, herregud vilket sug jag har haft efter det, galet jobbigt.

Jaja, på dom här veckorna har jag gått ner hela jävla 10,7 kg! Jag är så grymt jävla nöjd & stolt. Delmål två är nu uppnått & avklarat, fyfan va jag är bra!! Nu kör vi på till delmål 3, det här klarar jag, det här peppar mig nått så enormt, att se snabba resultat, fort...

Delmål 3.
Nu kör vi!!!!! <3


Kommentarer
Tåbbä

Grymt jobbat snygging ;)

2012-09-06 @ 11:30:43
Maria

Men tack snälla snyggast ;)

2012-09-06 @ 13:55:06
Tåbbä

Varsegod, snyggare än snyggast. Kriga vidare <3

2012-09-06 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback