Nu glömmer vi denna dag..

Vilken dag!
Jag är helt slut i kropp & knopp.
Barnen har inte mått tipp topp idag och skrik & tårar har avlöst varandra!! Timmarna har segat sig fram och jag jag huvudvärk kombinerat med illamående! Hemskt!

Det är så fruktansvärt jobbigt att inte veta varför dom är ledsna & missnöjda!
Lucas har ju haft feber till & från så honom förstår jag & storskrutten är mest övertrött skulle jag kunna tänka mig, då hon vägrar att sova på dagarna numera, då blir nattningen en kamp! Hua.

Kan inte vara lätt & va liten, inte kunna säga va som är fel, ingen förstår, utvecklingsfaser som kommer & går. Tänk att det finns så mkt man kan missa under natten när man sover!!

Jag hoppas verkligen nattens sömn gör susen & att vi får glada pigga barn imorn. Jag håller mina tummar!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback