Lycka i oändlighet..

Jag är så lyckligt lottad!

Jag har mannen i mitt liv, som jag vill bli gammal med, som jag vill leva resten av mitt liv med! Enorm kärlek till honom!
Jag älskar dig mer & mer för varje dag.

Jag har två, tänk, två underbara barn, två helt fantastiska små skruttar. Som ger mig så enormt med kärlek & värme varje dag, varje leende, varje "mamma" som Saga skriker, ger mitt hjärta sån otrolig värme & kärlek. Varje puss, varje kram visar nått så mkt mer än ord kan beskriva. Herregud vad jag älskar er. Mina underbara finaste barn.

Det är med lycka, värme, tårar och trygghet som jag skriver detta! Jag älskar att se mina små skina upp när deras pappa kommer hem, jag älskar att Saga är så kramig & pussig. Jag älskar att Lucas alltid vaknar med ett leende på läpparna! Jag älskar att dom två är just mina!! Underbara känsla.

Kan liksom inte sluta le.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback