LCHF..

2 månader har gått!
Det har varit allt annat än lätt..

Tung
Svårt
Jobbigt
Tufft...

Men gav jag upp?
Nej!!!! Och jag är stolt.
Stolt över att ha kommit hit, stolt över mig själv & mitt tänk, att jag slutade klaga & gjorde nått åt det istället, att jag la om livet, förändrade och förnyade.
Slutade se allt negativt & gjorde nått åt det, det är bara jag själv som kunde göra det också! Idag måste jag motionera för att må bra, jag måste äta som jag gör för att fungera..

Idag är livet & jag lättare.

Idag, 2 månader senare är jag 11 kg lättare och jag är så nöjd med resultatet, önskar såklart att det vore mer men jag får vara nöjd med det. Nu ger vi såklart inte upp lchf men jag kommer inte vara lika hård med det, nu ska jag lägga till lite mer kolhydrater 1 gång i veckan!
Får se hur magen reagerar på det!!

Nu ser vi framåt. Flera kg ska bort.
Nu kör vi!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback