Förändring pågår..

Måste bara berätta vad som hänt idag.

Jag träffade en klok kvinna idag, som har fått mig på helt andra tankar! Det är så sjukt va hon påverkade mig, på ett positivt sätt alltså! Galet bra!

Hon berättade en massa saker som jag hört förut men denna gång tog jag åt mig på ett annat sätt! Jag känner mig gladare, piggare och positivare inför framtiden & morgondagen!
Hon berättade för mig att aldrig ta nånting för givet, inte klaga, sluta lägga energi på skitsaker. Hon fick mig att inse att sluta lägga energi på fel saker. Att ta vara på tiden med nära & kära.

Att vara glad, le mot folk, vakna med positiva tankar och strunta i vad andra tycker om det. Att börja tänka på hur andra ser en, bara det fick mig på andra tankar, hur uppfattar andra mig??

Hon hade en sån mäktig påverkan .
Hon visste vad hon pratade om.

Kanske låter konstigt men jag känner mig så glad, har en härlig känsla i magen och jag känner mig lycklig.
Men jag har ju det livet jag alltid velat ha, jag har världen bästa barn & världens finaste man. Då kan jag inte vara annat än glad & lycklig.

Det låter kanske lite väl, lite för mkt, det kanske låter konstigt men hon fick verkligen mig att inse att lev livet utan sura miner & moment att irritera sig på. Hon gjorde min dag & har förändrar min framtid till det positiva.

Le mot välden & världen ler mot dig!
Tack du. Det här behövde jag.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback