Feber i vårt hus..

En orolig natt med en liten tufflig kille med feber. Skrutt! Va jobbigt det är att se sina små sjuka, ha ont, se dom stora tårarna rinna! Där står jag helt hjälplös & kan egentligen inte göra mer än att ge kramar & massa tröst, sjunga & vagga! Det skär lite i hjärtat.

Just nu är det lite bättre, han är gladare och inte alls lika varm som för en stund sen, lite Alvedon gör susen! Det tror jag han tyckte va väldigt skönt också.

Vi får se hur det blir under dagen, en liten promenad för frisk luft blir det nog, om han inte blir varmare & hängigare..
Mammas lilla kille!

Önskar att jag kunde ta allt det onda istället för han, önskar att jag kunde blåsa bort det onda. Önskar att det blir bättre under dagen i alla fall.

Håller tummarna att Saga slipper!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback