20 månader..

Ja här har det gått turbo.
Snart blir min fina sessa hela 2 år.
Vad hände med tiden? Helt sjukt!

Hon vill inte alls bli vägd & ännu mindre mätt, ojoj, leka med alla dockor i väntrummet är roligare men idag hade dom en vanlig våg som hon fick ställa sig på så det funka lite bättre.
Den stannade på 11,6 kg.

Annars går utvecklingen i en rasande fart, det bubblar i henne varje dag & det kommer nya ord och läten varje dag nästan. Favoritordet just nu är "ojoj", det säger hon nästan jämt. Låter så gulligt.

Hon förstår allt vi säger så man får vara försiktigt med vad man säger & gör, hon kan härma massor med olika ljud och favorit ljudet just nu är hur hästen låter. Tokan min.

Blivit väldigt pappig & det är mest han som duger när det är nånting. Hon har en enorm vilja & viker sig inte i första taget, hon vet precis vad hon vill & hon vet ofta hur hon ska göra för att få viljan igenom, hur ska detta sluta? ;)

Hon är enormt stolt över lillebror och ska pussas & kramas med honom varje dag & hon skiner upp varje gång hon får ha honom i sin famn, åh, mitt mamma<3 smälter varje gång jag ser deras enorma kärlek mellan varandra. Hur hon alltid blir upprörd när han är ledsen eller tappar nappen. Hon vill alltid vara med vid matning, blöjbyten & badning. Hon leker med honom & visar hur saker och ting ska göras. Finaste tjej.

Gud vad jag älskar min fina sessa!!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback