Tisdag..

Full rulle sen kl 6,30!

Jag är så jäkla trött, idag har verkligen sömnbristen kommit ifatt mig, idag är ögonen tunga & kroppen seg, nästan så kroppen gör ont, tror min huvudvärk senaste tiden kan bero på för lite sömn.

Hjärnan säger va kroppen ska göra men sen händer liksom ingenting, jag är bara helt slut. Det är så fruktansvärt tungt just nu att kliva upp på morgonen, när jag sen ser va kl är, ja då blir det värre.
Men men bara bita ihop.

Ett BVCbesök vart det idag också!
Lite prat, frågor med bra svar, jag känner mig lugn, alltid trygg med att gå dit och alltid lugn när man går därifrån.

Så idag väger Lucas 7500g och är en lång, stilig kille på 70 cm lång. I den här takten så kommer han snart va ikapp storasyster, hon hade däremot inte tid med varken vikt eller längd idag, nej, dockan skulle vägas & mätas, sagt & gjort!! Nu ligger dom båda & sover gott och jag gosar ner mig i soffan en stund.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback