Tiden går..

Igår vart min lillfis hela 5 månader!

Men va? När hände det? Oj oj oj.
Tyckte nyss jag satt här med värkar, smärta & tårar. Vi åkte ju nyss in till förlossningen, vi skulle snart få se dig!!
Men nej, det va hela 5 månader sen.
Galet va tiden går & nästa månad blir du 6 månader, ett halvår. Huja.

Såå.
Utveckling går framåt även vikt & längd.
Stadig i nacken.
Älskar att ligga på mage & mysa.
Rullar runt hela tiden.
Pratar massor.
Älskar att prata & busa med syster.
Har inte tid & sova så mkt längre.
Väldigt glad & social.
M.m..

Min fina underbara lilla prins.
& syster blir snart 2 år, sjukt!

<3



Kommentarer
Anonym

flera bilder tack.. inte bara text! : )

2012-10-04 @ 09:58:50
M

Den som väntar på nå gott ;)
Lägger ut bilder när jag tycker det passar.

2012-10-04 @ 18:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback