Taggtråd..

Så var det dags igen.
Jaja det va ju ändå 6 mån sen....
Suck!

Igår kom UVI tillbaka, så skönt.
Underbart att kissa taggtråd, ganska skönt att det brinner när man kissar. Ljuvligt att springa på toa ca 10 ggr på en halvtimme & man grinar varje gång.

FYFAN säger jag bara.
Ringde läkaren & fick recept direkt, hur då undrar ni, man måste väl lämna prov & ditten & datten? Nejdå. Eftersom jag på nå konstigt vis (som man inte kan förklara) får UVI kanske 5-7 ggr per år så vet jag vid det här laget hur det känns innan det bryter ut till ett helvete. När det var som värst, fick jag det kanske 2,3 ggr i månaden. Mys!

Träffade sedan en helt underbar läkare som tog mig på allvar & sa: Såhär kan du inte leva! Och jag fick ta massa prover, gjorde undersökningar mm men som vanligt "allt är normalt" men nu har jag nästan alltid medicinen hemma, för det slår till på 2 röda!! Han förstod mig verkligen & gav mig stöd, tips & råd.

Ändå som envisas den med att komma tillbaka med jämna mellanrum, inte alls som förut & hade jag inte träffade denna läkare så hade jag varit fan förlamad där nere haha, känns nästan så..

Så nu kör vi medicin 1 vecka!
Tjolahopp.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback