Svar på tal..

Börjar bli en aning irriterad på kommentarer om att jag ska dela bilder, bilder är något jag lägger ut när jag känner för det, när jag tycker att det passar, bilder på tex dop, bröllop mm är i min mening väldigt privata att visa upp för folk man inte känner..

Vill inte vara otrevlig eller så men jag delar bilder när jag tycker att jag vill. Jag har varit ganska fri med att visa bilder på familjen tidigare men känner att nej, inte just nu. Just nu vill jag inte! O det får ni respektera, visst, inga bilder blir kanske en tråkig blogg men ni avgör själva om ni vill stanna kvar & läsa då!

Jag skriver för min egen del, som en öppen dagbok, därför blir det mest text.

Och vill du se fler bilder så varför kommentera anonymt? ;)

<3


Kommentarer
Anonym

bra att du svarar iaf. jo visst är det din blogg, men "alla" har ju rätt att komentera den? : ) eller hur? Klarar man inte av det borde man kanske inte ha en öppen blogg!

"ochvill du se fler bilder så varför kommentera anonymt? ;)" hm. vad har det med saken att göra?

2012-10-05 @ 09:55:50
M

Klarar av kommentarer, vart skrev jag att jag inte skulle göra det? Alla får kommentera & jag gillar det, kul att nån gör det tkr jag, skulle jag inte klara av kommentarer mm skulle jag aldrig ens ha startat en blogg! Så enkelt är det :)

Ja, det vore ju kul att veta vem man visar bilderna för & vem som läser bloggen, det har med saken & göra!! :)

2012-10-05 @ 10:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback