Sjuk i vårt hus..

Hej & hå..

Mår som en påse skit, ser säkert ut som en också! Fy, natten har varit hemsk! Saga har varit ledsen & varm som en kamin hela natten, tycker så synd om henne när ingenting hjälper och hon bara blir mer & mer ledsen. Min skalle har haft rockkonsert & halsen har velat döda mig tror jag. Sömn! Nej.

Skulle göra allt för att ta smärtan istället för henne. Och det har jag nu.

Nu verkan hon ganska så pigg och som vanligt, springer runt och härjar och busar med allt, ger lillebror en kram mellan varven och han klagar inte. Själv sitter jag i soffan och försöker vara något såmed på hennes bus & lek men det är svårt, ögonen svider, halsen bränner och huvudet är så tungt! Kroppen skriker efter värme, sitter med 3 tröjor, 2 par byxor, duntäcke och filt men ändå så fryser jag nått så enormt.

Det är rart med höst. Usch.
Pippi rullar på tvn och jag vill mest bara sova..

Jag hoppas det har gått över till imorn och att barnen slipper mer sjuka, vill verkligen inte att dom ska må dåligt & jag hoppas att även Fredrik slipper. För det här är inte ett dugg kul..

Nej, Pippi, oboy och rostade mackor!
Krya på oss.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback