Nytt boende..

Jag blir galen snart..

Den här lägenheten vi bor i nu, nej usch va jag har ledsnat på den, trång, liten, dyr och jag känner bara illamående över den, dessutom bor vi i en lägenhet med förhöjt radonvärde..

Jag vill FLYTTA nu.

Vi har kollat på lägenheter och hus, vissa har varit kanon och perfekta men då har det gått till andra eller så har hyran varit på tok för hög. Hittade en jättefin mitt i stan.. Mm 9500:- Kändes sådär, hade inte varit nå problem om båda hade jobbat men nu, nej finns inte ens på kartan. Jag är less på denna lägenhet, jag vill ut, helst igår redan!

Så vad ska man göra då?
Varken HSB eller EHB har nånting, eller jo men då ligger vi på typ plats 67, inte ens idé & söka boendet.

Jag hoppas verkligen vårt drömställe dyker upp snart, antingen köpa hus eller hyra ett, eller hitta en jättefin lägenhet som passar perfekt. Jag hoppas innerligt att det händer snart, för annars blir jag tokig, vill packa & flytta NU!!!

Jag håller tummarna!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback