Nu drar vi..

Vi ska FLYTTA!!!!!!!!

Så jävla kul. Den 1a februari går flyttlaset ut på "landet".
8 min från stan har vi hittat vårt nya boende. Vi är så jäkla nöjda & förväntansfulla, nu får det gärna bli februari, känns som en evighet kvar. Ska bli så skönt att lämna stan, skönt att lämna den trånga jäkla, dyra lägenheten vi bor i nu, ut på "landet" men nära stan, åh, underbart.

Åh jag är så jäkla glad, äntligen vände turen för oss!!!

Vi har hittat ett hus/radhus på landet vi fastna direkt för det när vi var där och kika, bra rum, barnen får ett varsitt, även om det dröjer kanske en stund.. Vi har två toaletter, stort vardagsrum. Bra & fint kök med diskmaskin, wiihie.
Tvättstuga i huset, så himla skönt att slippa se tvätten, att den står & ser ful ut i vardagsrummet, åh, jag är så less på där vi bor nu när jag vet vad som väntar på oss!!!! Herregud. Segt.

Till huset tillhör även ett stort garage, tomt & en liten uteplats, så jäkla bra, kommer bli så himla mysigt när vi kommer iordning och jag har stora planer för inredning och har börjar spana in massa grejer på Ikea som ska inhandlas innan vi flyttar.

Så glad & förväntansfull nu!! Bäst!
Jäklar va bra det kommer bli.

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback