Lillfisen min..

Tålamodet tar snart slut!!!

Vet inte hur många gånger jag har sagt åt lillbus idag att INTE röra!!! Det är frysen som ska öppnas, kyldörren ska det smällas i, dvd filmerna ska plockas upp och ner, pillar på alla knappar på dvdspelaren, in & ut från balkongen. Listan kan göras enorm idag..

Trotts att jag vissa dagar, stunder bara vill slita av mig håret av irritation så går det inte att vara sur på henne. När hon för 19375 gången står vid frysen med bus i blicken så kan jag inte bli sur. Det går bara inte. När leendet når upp till öronen så älskar jag henne ännu mer!

När hon tror att allt är en lek, hon öppnar frysdörren och jag stänger & hennes skratt värmer hela mitt hjärta..

Hur mycket hon än testar, busar och gör bara olika hyss så kan jag inte bli arg! Det är ju bara en del av att upptäcka, eller är det för att retas tro? Hehe.

Hur som helst.
Jag älskar dig min sessa..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback