Ett hjärta fullt med kärlek..

Älskade ongar.

Herregud, mitt hjärta är så fyllt med kärlek till mina fina barn. Att se magin mellan dom när dom tittar på varandra. Sagas stora leende när hon får ha lillebror i knät! Alla dessa pussar & kramar som hon ger Lucas i mängder. Den värme jag känner i hjärtat när dom tittar på varandra, när dom pratar till varandra så som bara dom förstår.

Hur kan en sån liten storasyster ha så mycket värme & kärlek i sig redan till lillebror? Att hon redan nu visar hur mycket Lucas verkligen betyder för henne, kärleken som är oändlig. Att hon tillåter att dela mamma & pappa, även om hon ibland bara skulle vilja ha oss för oss själva! Jag förstår henne. <3

Så mycket kärlek det finns i vår lilla familj! Herregud va lyckligt lottad jag är. Jag har en liten tjej som älskar sin lillebror så enormt. Och jag har en liten kille som älskar sin storasyster massor.

Banden mellan dom hoppas jag alltid kommer finnas kvar, kärleken som finns idag hoppas jag kommer växa sig större för varje år som går! Mina underbara små barn! Mitt hjärta slår ett extra slag när jag varje morgon vaknar och inser att det är ingen dröm! Dom är mina och dom ger mig så enormt mkt kärlek, värme och lycka, glädje & trygghet!!!

Vad vore jag utan dom?
Vad innehöll livet innan?

Att få barn är den mest mäktiga upplevelsen man kan vara med om. Smärtan, tårarna, värkarna är så jävla värt det när man ligger där med det underbara magiska resultat på magen. Efter nio månader så får man äntligen gosa med en liten bebis som har vuxit i magen, som är skapat mellan han & mig. Kärleken mellan oss är bevisat.

Beviset är våra fina, älskade barn!!!!
Jag älskar er nått så enormt.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback