Blandat..

Seriöst.
Hur kan man på fullaste allvar mena att man härmar en annan människa med att flytta ut på landet?
Alltså, tillåt mig att asgarva men, på riktigt? Herregud, pinsamma människa.
Du har ensamrätt på att flytta eller? Ja jäklar.
 
O på tal om nått helt annat.
Jobb. Jag spyr snart, jag ger upp, ingenting, nada, nej, icke.
Är det konstigt att man tröttnar o ledsnar på att söka? Nej precis.
 
Jaja till det roliga då.
Imorn ska vi till V-ås, fotografering och lite shopping, mys.
På lördag har vi barnvakt och vi ska få vara bara Maria och Fredrik igen, så himla mysigt.
Vi ska shoppa presenter och julklappar, lite smått och gott hem och sen ut och äta på nått mysigt ställe, jag ser fram emot denna helg massor och min fina man är ledig imorn så vi får långhelg. Underbart.
 
Så, hoppas ni alla läsare får en fin helg, för det kommer jag ha!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback