Bara du & jag..

Vilken härlig dag!!
 
Dagen började dock liiiite för tidigt imorse men vad gör det när man blir väckt att världens bästa småbusar.
Fixat och donat, mamma och pappa kom hit vid 12tiden och hämtade våra bästa. Vi gjorde oss iordning för att åka till Västerås. Vi har hunnit med att kika julklappar och presenter, så nu vet vi vad vi ska köpa.
 
Shopping. Mys. Middag och massor med kärlek i luften. En sån jäkla bra dag med min bästa man.
Så himla skönt att bara få vara Maria ibland, bara Fredrik. Vi behöver det här, jag behöver det här.
 
Några tusenlappar fattigare men vi fick med oss hem ganska så mkt bra.
Mannen köpte ett träningsställ, så nu är han redo för kylan.
Matstol till Lucas, nu ska vi börja med lite mat är tanken.
Nya tallrikar och bestick till Sagabus och lite annat bra o ha från Ikea, hade kunna köpt massor mer men nej, nån gräns får man väl dra. Vi får köpa mer när vi boat in oss på nästa ställe. Fick även med oss vinterkläder till båda barnen, så nu är vi redo för vintern, nu är det bara jag som måste ha lite vinterkläder, det är ju så tråk att köpa.
 
Hem, middag och en bra film, sitter nu här en stund medans mannen duschar.
Så himla trött men oj en sån bra dag vi haft, helt underbart. Idag har jag mått så himla bra.
Det här behövde vi för oss.
 
Jag älskar dig så himla mycket Fredrik, alltid!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback