8 oktober..

För 25 år sen så var mamma & pappa säkert på väg till förlossningen nu. Innan sjukhus, födande & trygghet så fick pappa för sig att tanka bilen..

Kan känna precis hur mamma tänkte då, haha han kan ju inte mena allvar med det? Tanka nu? Tanken ska väl va full innan man åker?? Sånt ska vara fixat!! Tror pappa kanske drabbades av lite panik? Chock? Stress? Ja vad vet jag, det är i alla fall en väldigt rolig berättelse. Pappa ska tanka & mamma står upp i baksätet för jag är på väg ut haha vilken syn ;P

(Det enda jag kunde tänka på när vi var på väg in till FL när Saga kom var hur tanken stod)

Idag för 25 år sen så föddes lilla jag!
Tänk va tiden går. Sjukt fort!

Grattis till mig!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback