Tidig morgon & lekparken..

Dagen startade kl 04.50 imorse.

Det tyckte Lucas var en kanontid, det höll hans mamma verkligen inte med om. Ja vad gör man? Upp, frukost och sen kom även storasyster och gjorde oss sällskap! Pippi på tv o mätta magar.
Bättre mående idag för oss alla, dock väldigt väldigt trötta & snoriga.
Men tusen gången bättre än igår!!

Vid 8 tiden somna dom om bägge två, herregud, händer ju aldrig, så då passade även jag på att få sova en stund, en stund vart till 11.. Men gud så skönt & välbehövligt det var efter två nätter med lite eller ingen sömn alls.

Pannkakslunch och sen ut på promenad en liten stund, tog 5 min innan kroppen sa ifrån, herre... vad svettig jag vart, kanske inte mådde så bra som jag trodde ändå! Men skönt med frisk luft! Det behövde vi. Stannade en stund i lekparken och det gillades massor, Saga skulle absolut inte gå hem sen.

Imorn jobbar mannen halvdag.
Mys! Sen tar vi helg.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback