Sjukbaciller..

Ok vilka hängiga dagar vi haft här hemma. Sen i fredags så har jag inte haft nån röst, lagom kul när man måste ringa viktiga samtal.. Jag håller på att hosta sönder mig och det hostas både slem och snor haha trevligt!

Barnen har varit feberfria sen igår, så skönt, vill inte se mina små så sjuka. Lucas har verkligen varit hängig och så ledsen, varm & skruttig. Saga är nu mest bara snorig & nysig, annars full rulle som vanligt men jag känner mig fortfarande seg. Mannen har varit hemma & sjuk denna vecka och det ser inte så lovande ut inför slutet av den men vi vill ju bara att alla ska bli friska nu. Det här är jobbigt. Har inte tränat sen torsdag. Skandal.

Så är det. Så kul har vi.
Imorn är det BVC dags igen och även vaccination för liten, åh, hoppas det går bra, ser inte fram emot det alls! "/

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback