Lekmer.se

Vi har i år köpt nästan alla klappar och presenter från lekmer och jag är mer än nöjd. Att sitta i lugn och ro & klicka hem är ju bara för bra! Slippa köer, trängsel, dryga människor, skönt säger jag! Det jobbigaste med att handla vi nätet är ju att man måste vänta några dagar innan man får klämma, känna och slå in..

Men äsch, det är bättre än affären ändå.

Så, ikväll har vi fixar det sista. Så nu är vi redo för både 2årkalas och julafton. Och jag hoppas lillaskruttan ska bli nöjd med allt hon får, jag är nöjd o skulle bli överlycklig över dessa presenter!!

Vi har köpt leksaker med ljud & ljus till Lucas, allt som låter & blinkar är toppen skoj just nu, enligt lilleman. Och annat lite smått & gott, han kommer älska det, risken är väl att allt papper & snören kommer vara snäppet roligare :)

Till storasyster har vi köpt allt från Barbiedockor i olika utföranden till Barbiebil, till köksredskap, duplolåda och en klassiker, Brio-spisen. Även lite Pippi-saker förstår. Pippi är bäst enligt Saga o skulle S få bestämma så skulle Pippi spelas dygnet runt på tvn. <3

Det känns skönt att vara klar.
Slippa stressen. Ha det fixat.
Det bästa är att få hem allt nästa vecka o pyssla in det i papper. Mysigt.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback