Julklappar i oändlighet..

Alltså. Jag kan ju handla ihjäl mig på saker till barnen, dom är värd allt det bästa och jag vill att dom ska minnas julafton och födelsedagar som något roligt, spännande och mysigt! Självklart handlar dom här dagarna så mycket mer än klappar & presenter men vi vill ändå ge dom fina, roliga och nya saker.

Jag vet att Sagabus kommer bli överlycklig för alla Pippi saker som står & väntar på henne och bara tanken på det gör mig så glad & varm!! Underbart. Jag vet att hon kommer älska det mest. Jag vet att Lucas kommer älska alla leksaker med ljud, ljus och musik.

Mina älskade skruttar. Ni är mitt allt.
Älskar er så otroligt mycket, ni anar inte!

Jag vill att mina barn ska få samma pirr i magen på julafton & födelsedagar som jag hade (fortfarande har;) som barn..

Att få tassa upp till julstrumpan som var fylld med klappar, att få dela den där pirriga, förväntansfulla känslan med världens bästa bror, att få krypa ner i soffan och kolla på alla julprogram och vänta på att släkten skulle dyka upp. Underbara, magiska dag.

Jag vaknar fortfarande upp på julaftons morgon med pirr i magen, den dagen har alltid och kommer alltid att vara magisk o väldigt speciell, den bästa högtiden på hela året, jag älskar julen!!

En sista (?) vända på lekmer.se.
Var ett toksött kakfat till bus. Jabadabado har så himla mycket fina leksaker till bra priser.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback