Fredag..

En fredag helt i ni smak!

Tog morgon efter 4 timmars sömn, jag förstår inte varför jag inte kan sova och ju mer jag tänker på att jag faktiskt måste sova så blir det bara värre! En sak är ju bra och det är ju att Lucas har börjat sova hela nätter, skönt det! När jag sen väl somnar så drömmer jag en massa obehagliga mardrömmar!! :( Varför? Har pågått i flera veckor nu.

Idag blir det en kanonfredag, känner jag på mig, ja om inte mannens jobb stör. Övertid igår så vi får se hur denna jobbdag slutar men planen är att han kommer hem som vanligt, ut & äta mysmiddag, sen när barnen vill somna så kör vi film, gott & lite bubbel. Låter som en helt perfekt kväll.

Snart kommer även mamma o pappa över för att göra oss sällskap i fredagsmyset, ser alla fram emot.

Helgen som kommer är det redan 1a december, det skrämmer mig att detta år har gått så himla fort, vart tog det vägen? "/ Nej! Njuta av sista hemma tiden nu, krama mina barn extra mkt. Imorn blir det i alla fall julmarknad, så mysigt och jag längtar!!

Glögg, lussekissar, pepparkakor, must och allt som hör en marknad till, mys till tusen.

Ha en fin fredag allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback