Fars dag..

Glada barn.
Frukost på sängen med en present från barnen till världens bästa pappa!
Middag med föräldrar!

En kanonmysig dag på alla sätt.
Började dagen med en mysig frukost, senare tog jag Lucas & vi somna gott om i sisådär 2 timmar! Underbart. Så vid 10 tiden var vi ganska så pigga och utvilade. Fix och trix, lite mys innan mannen drog iväg till sin pappa och jag väntade hemma på att min bästa skulle komma, mamma också såklart. Vi tog oss ner på stan, åt god middag och fika på det, lite presenter & annat mys. Skratt, prat och underbar tid tsm.

Tog även en runda på kyrkogården för att tända ljus på morfars grav! Så fint! Vi saknar dig allihopa ska du veta <3

En kanondag.
Kvällen har bjudit på mystid framför tvn.

Imorn blir det "vardag" igen efter en vecka med sjukdomar & baciller. Imorn blir det promenad, handla och sen köpa presenter till min lilla 2 åring, har hittat lite smått & gott på Nallens som ska köpas, hoppas hoppas det finns kvar nu bara, annars blir jag besviken..

Nej. Kudden väntar. Så grymt trött.

Puss & god natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback