Ett nytt hem & barnrum..

Åh va jag vill flytta nu!!!
Jag är less på stan, eller nej, den här trånga lägenheten är jag så less på.

Men men, troligtvis så får vi tillgång till lägenheten i mitten på januari, wiihiee. Ser fram emot det massor!!!

Eftersom vi nu ska flytta till större och få bättre utrymme o rum så kliar det så oerhört himla mycket i inrednings fingrarna. Oj oj! Saga bus kommer få eget rum och jag vet precis hur jag ska inreda, mysa till det och fixa och jag vill börja redan imorgon!! Hoppas hon kommer trivas där också, annars får det bli ett lekrum sålänge. Sessan min.

Det ska bli rosa, vitt och lite mer rosa! Sänghimmel, tavlor, hyllor, förvaring, vimpel, kort, säng, gosedjur, åh, jag älskar att kika runt, klicka hem, få inspiration, att inreda ett barnrum är verkligen superkul och mysigt.

Och övriga rum?
Ohja. Jag har stora planer.

Jag håller utkik varje dag efter den där perfekta kökssoffan, har alltid velat haft en o jag tycker det är så fint! Nytt köksbord med stolar vill jag också ha, inte prio men ändå. Ny soffa ska till! Möbler och mys till hallen, ny tv-bänk ska vi skaffa oss. Och jag har planer på att det mesta ska få gå i vitt med detaljer i fina starka färger, så snyggt! Större säng står på listan, ett måste. Även nya lampor, databord! Ja det är ett litet urval av planerna o det kommer bli så jävla bra o så himla fint när vi väl kommer igång, kommer in o är klara!!

Det vi börjar med är nya tapeter.
Fasiken. Ge oss nycklarna nu!!!!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback