En lång men mysig dag..

Dagen började vid halv 6 imorse.
Måste jag ens säga att jag var såå trött?

En tripp till Västerås för att hämta korten, oj så bra dom vart! Vart nästan rörd när jag fick se dom, liksom som glädjetårar som bubblade upp! Tänk så fina barn jag har, mina två, helt underbara skruttar. Det är magiskt!

Verkligen toknöjd, så nu ska det köpas ramar och när vi flyttar sen så ska det fixas en fotovägg i tv-rummet! Mys. Kommer bli så himla bra.

Sen vart det en tur till tandläkaren med Saga, frågor & svar, fick lite info, Saga fick en tandborste och ballonger, sen var hennes dag gjord liksom, glädjen i hennes ögon när tandl. gav henne dom var stor. Älskade unge! <3 Hennes första riktigt undersökning blir vid 3år.

Storhandla!
Fixar alla Lucas julklappar så nu är det Sagas klappar o 2-årspresenter kvar..
Sen äntligen hem och mysa.
Denna dag har gått i-ett.

Städa, pyssla, gosa med barn, natta barn (som förövrigt har kommit in i nån period där sömn inte är viktigt, enligt dom båda, varför precis samtidigt???)

Vid 20 tiden drog vi fram allt mys.
Räkor, vin, gott och en bra film.
Underbara kväll. Går för fort bara.

En helt fantastisk lördag!!
Jag älskar mina barn.
Jag älskar min man.
Jag älskar att vara mamma & fru!!!!!!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback