Dom bästa serierna..

1. Greys!
Måste jag ens säga nått!?

2. Solsidan!!!!
Ja ni fattar.

3. How i met your mother.
Förut tyckte jag att det var ren skit. Men efter några avsnitt så gillar jag serien massor, den är riktigt bra!

4. Unga mödrar!
Ja den serien var bra! Kanske mest tragisk egentligen men kan ändå inte sluta titta, tycker synd om mammorna! "/

5. Desperates Housewives.
En klockrent bra serie!

6. 2 1/2 men.
När Charlie var med. Nu är den mest bara löjligt & skitdålig! Lägg ner den.

7. The Simpsons.
Funkar alltid.

8. 24. Säsong 1!
Bästa genom tiderna!!!!

9. Oskyldigt dömd.
Grymt bra.

10. Prison Break.
Dunder-mega-bra!!!

Svårt att lista bra!
Eftersom jag tycker att dom flesta ska ligga 1a!

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback