Så trött så trött..

Vilken natt.

Vart ska jag börja?
Liten ska inte alls sova på nätterna, nej, han ska snutta tutte i flera timmar, han blir jättearg när jag lägger ner honom i sängen och så håller vi på, när han väl ligger ner igen då är han jättepigg och go! Så här hemma just nu blir det ca 1,2 timmar sömn per natt, när ska jag få sova? På dagarna sover han så gott och flera timmar i sträck men då är ju Saga tokpigg och har bara röj i kroppen.

Jaja jag visste att det skulle bli så här så jag ska inte gnälla men det är tufft. Jobbigt att inte så sova sina timmar, jobbigt att inte få känna sig utvilad, men vad gör det? Jag har ju världens goaste, underbaraste barn <3

Jag älskar er, trots sömnbristen ;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback