Mina underbara små..

Tröööööött.

Trodde inte man kunde bli så mkt mer tröttare än vad jag var här om dan men idag tar nog priset, ögonen vill inte alls hålla sig öppna och jag orkar ingenting.
Känner mig sämst som inte ens orkar med att gå ut, tur att vi har en lagom stor balkong som Saga kan röja runt på.

Lilleman har ju bestämt att sova gott på dagarna och sen hänga vid bröstet nätterna igenom, han vill inte ligga själv alls och ska bara snutta & äta, när han är klar för stunden med mat så är han tokpigg och ska kika runt och ha sig, jättemysig tycker jag men kanske inte varje natt, hela nätter, alla dagar! Det tar så enormt på energin, på krafterna, på allt, jag vill bara sova och sova men det går inte, har en liten bus som röjer för fulla muggar och som har lärt sig att klättra på allt, överallt. Det gäller att hänga med, ha ögonen öppna och ha ögon i nacken, här går det undan!!

Men visst, i dessa stunder där sömnbristen gör sig påmind och ringarna under ögonen bara växer & växer så är jag så lyckligt lottad som har dessa två underbara barn! Jag älskar dom nått så enormt och kärleken till dom växer för varje dag som går. När man varje morgon vaknar till Sagas härliga leende och bushumör så går dagen så mkt lättare ändå!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback