Mina två..

Igår fick jag paket från lekmer.se och den innehöll lite smått & gott och det bästa som jag väntat länge på, min fina amningskudde :) Varför har jag inte köpt en sån tidigare? Just nu kan jag inte vara utan den, nej men vilken skillnad, varken armar, rygg eller axlar värker längre och det är inte krångligt att amma! Herregud vilken lättnad!!!

Idag är jag så grymt sugen på att baka men jag vet inte vad, bullar, syltkakor och jag har hittat världens godaste recept på tårta, trist att ingen fyller år idag i min närhet.. Får se va det blir.

Annars är det lugnt, vardagen med 2 flyter på bättre än väntat, jag njuter av tiden hemma och har det väldigt bra just nu. Saga röjer massor vilken kan vara lite jobbigt då jag aldrig vet vad nästa bus blir, ögonen är på överallt men ändå hinner jag inte med, busunge, just nu kämpar hon med att få bort plasten på festisdrickan. Mammas sessa.

Älskar mina underbara små!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback