Fredag, lördag, söndag..

Det vart en trött fredagskväll.

Ingen orkade göra nånting och jag tror hela familjen låg i soffan & gäspade ikapp!! Mannen tog dottern och natta henne och jag och Lilleman somna gott på soffan, där vi även vart kvar hela natten, skönt! Det vart 2 matstunder inatt och vid halv 6 kunde jag inte somna om, lite smådrygt.

Idag hoppas jag att vädret blir som igår, under natten har regnet smattrat härligt mot rutorna! Men det ser lovande ut för lite sol och värme! Håller tummarna.

Idag blir det lugnt, ärenden ska göras och sen fikabesök en stund och imorn blir med mys med hela stora familjen, vi mamma,pappa, bror,fru & mormor, det är många mammor som ska firas och vi ska även grilla, massor med mys!

Trevlig lördag på er alla.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback