En sån perfekt dag..

Oj vilken bra dag vi har haft!

En sån dag där man känner att allt runt omkring försvinner, man tänker inte så mkt, lägger problem bakom sig och man bara njuter av stunden, man känner en enorm lycka och en massa kärlek. Man njuter av sällskapet, vädret, skratten och dagen! Man njuter fullt ut.

Jag är så lyckligt lottad som verkligen har allt jag nånsin önskat! Två fina, underbara barn, den bästa man man kan ha! Jag har världens bästa föräldrar och jag har en underbar bror. Jag är så glad över allt detta, att jag får ha alla dom i mitt liv, jag älskar er så enormt. Ord kan inte beskriva min glädje och jag får inte ens ner orden rätt om dom nu skulle finnas, lycka och kärlek säger väl en hel del? Jag känner enorm lycka.

Idag har verkligen varit en kanon söndag med allt bra man kan tänka sig, åh jag ville inte åka hem, ville stanna tiden och vara kvar, känna den där känslan att bara vara här och nu, inte fundera på nånting annat, så älskar jag att få känna ibland och det är då livet är som bäst. Livet har sina goda stunder

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback