En lycklig söndag..

Trött som ett as.
I natt har Lilleman varit missnöjd, legat vid brösten mest hela natten och snuttat på, mysigt visst men sömn, nej! När han väl somnat så är jag pigg och sen fortsätter det så, fick lite sovmorgon nu i alla fall och han har precis ätit klart och somnat om, mina andra två hjärtan gick upp vid 5.30 tiden och har nu somnat om på soffan, finaste bästa <3

Idag är det en bra dag, känner mig så där härlig lycklig i magen, solen skiner, jag hoppas på värme, jag mår bra och sen ska jag försöka tjata med mig mannen till Sthlm, tror vi på det? Jadå.

Annars har denna helg varit kanon. Myst i massor med familj och vänner, ätit massa god mat, kikat bra filmer och bara varit, inga måsten eller andra krav, inget planerat o det har varit så skönt, nästa vecka ser likadan ut och på nått sätt ser jag fram emot att ta en dag i taget, utan all planering! Så skönt.

Fredrik är hemma tills tisdag, jobbar halvdag onsdag, ledig torsdag, jobbar fredag så det blir mjukstart på jobbet, det känns skönt för alla, får testa att vara själv med båda men bara halva dan, det kommer gå så bra, Saga är så snäll mot lillebror så detta ser jag inte som nå svårt, än. Vi får se hur det går.

Sen ett stort tack till er fina som satt in grattis annonsen i Ena tidningen, jag blir så glad & rörd!! Tack.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback