Vår tur nu..?

Vi söker nytt boende för fullt, vi trivs kanonbra här där vi bor men hyran suger. Fy, vi kastar bort för mkt pengar i månaden som vi kan lägga på annat men jag vill egentligen inte flytta alls. Men nu är det som det är och eftersom vi blir 4a snart så känns även lägenheten för liten för oss.

Så hur går det då?
Inte alls. Den 2a april får vi börja söka nytt på hemsidan och vi letar på blocket varje dag, vi har även kikat på några hus en bit utanför stan men det har alltid varit nått som inte passat oss, sist vi var ut och kikade så vart jag så besviken, vad hyresvärden menade med fräscht, kanske var fräscht på 70-talat, suck. Men som sagt, jag hoppas det är vår tur snart, att det kommer komma upp ett boende som kommer passa oss perfekt!!
Jag håller alla mina tummar och tår för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback